tisdag 12 december 2006

yeah!

idag sympativägrade jag arbeta på mitt jobb. folk på mitt arbete borde lära sig planera o fördela folk lite bättre. men det var ändå roligt o min vän sa skiftledaren ett par sanningens ord o hon blir därför dagens hjälte o garanterat allas.

jag är o valet o kvalet angående fredag. moneybrother spelar i malmö o egentligen vill jag dit. plånboken säger helst inte o jag lär vara tröttast. o så måste jag hem på kvällen/ natten o det känns som ett jävla projekt. men samtidigt vet jag att moneybrother är apbra live eftersom jag började lyssna på honom först efter jag sett honom o med den enda anledningen att han var skitbra där o då. ah! jag vet inte. o den 28 december spelar peps på tivoli o egentligen vill jag se honom också, men fan lillebror vägrade följa med trots att vi nästan varit släkt med honom. peps är rolig o pappa hade följt med om han inte varit i sydafrika. i vilket fall längtar jag till februari för då kommer laleh till helsingborg o då tvekar jag inte det minsta.

idag har jag gjort allt för att söka bota min insomnia. jag har inte sovit efter jobbet, jag har varit ute o sprungit o jag har inte ätit något efter klockan sju plus att jag druckit två koppar kvällsörtte. det måste funka. i vilket fall lär jag ha världens träningsverk imorgon, hoppas det är värt det.

dagens låt är zwans yeah! den går om o om igen i mitt huvud o flera gånger om.

but what I want you can't fucking kill

2 kommentarer:

  1. gå! se honom! det är snart jul, unna dig saker. och berätta sen hur det var.

    SvaraRadera
  2. jag borde verkligen göra det... men jag får se imorgon, gått upp 0440 hela veckan så man är lite sliten. men fan jagvilljagvilljagvill. annars lär han ju spela i närheten igen..

    SvaraRadera