fredag 29 december 2006

svängskit

medelåldern på tivoli har aldrig varit högre. peps äger på munnspel o fast han hade fula skor gjorde han allas kväll. jag känner mig gammal när jag säger att det svängde, men fan det finns inget bättre ord, för som det svängde! man kunde inte stå still o lätt att jag från o med nu gör det till tradition att titta på peps en mellandag. efter spelningen dansade jag i vinylen, jag diskuterade thåström med fyrtioåringar o dom såg min glöd o min kärlek, dom gillade mig o sa att jag var lik amanda ooms. det får ju ändå tas som en komplimang o ett halvt steg närmre mitt drömmål, för ja, jag hade lämnat allt för thåström. alltid o vad som helst. sen pratade jag med fler o sen sket allt sig. slagsmål, knivar, blod, jakt, polis, ambulans o skit. allt dog o jag tog taxi hem.

idag kunde jag inte gå upp när jag ville på grund av en huvudvärk från helvetet, jag var tvungen att somna om. sen har jag suttit i soffan hela dagen o spelat, när jag reste mig upp snurra det mest så jag satt kvar.

6 kommentarer:

  1. Jag såg att jag var besökare 333.det e coolt. härom dagen var jag in påmin egen och såg att jag blev nr 666. då blev jag rädd.men sen gick jag in ett par gångeer själv så släppte ångesten.

    SvaraRadera
  2. Haha, bra kommentar ovan. Jag vill också se Peps! Han är så himla skånebra, om du förstår. Han ska liksom ha fula skor. Gick du verkligen ensam förresten?

    SvaraRadera
  3. nej, jag hittade en vän som följde med. men jag hade inte tvekat på att gå ensam..

    SvaraRadera
  4. det e modigt tycker jag att gå själv. själv har jag precis lärt mig att gå på cafe själv.gärna en tidning dock.

    SvaraRadera
  5. det är modigare att gå o fika själv..

    SvaraRadera
  6. hej anna!
    det var krångligt att fika innan peps. trodde du skulle tiga ihjäl mig. vi kanske kan prova igen någon dag? kommer inte riktigt ihåg hur vi gjorde när vi fikade utan ord, sorry.
    kram ditte

    SvaraRadera