fredag 8 december 2006

mysfredag

veckan på jobbet har varit fucked up. att en idiot kan förstöra en hel dag på en dryg timme är ju ändå lite så att man måste höja på ögonbrynen. det var i vilket fall kul härom dagen, när idioten sa något helt idiotiskt o ratm intensivsjöng bullet in your head i mitt huvud, när sedan pixies ed is dead kom som nästa låt bubblade skrattet nästan ut. min ipod vet precis vad jag behöver höra. veckan fick i alla fall ett finare slut.

idag gick jag o min vän in för vår utflykt till ullared. jag utsrustade mig med en kartbok ('kommer vi till göteborg har vi kört för långt'), ipod, fmsändare o en dosa snus, alltså stod jag för underhållningen. det blev jävligt bra o vi var lätt dom bästa på hela stället, vi betade av det på under tre timmar o vi var båda mäkta imponerade av mitt superklipp på första säsongen av lost. min budget höll o jag köpte en ny telefon på världens fattigaste lagershop, det var garanterat något fel på personalen. men i vilket fall skrattade vi mycket. o jag älskar att vi går så jävla bra ihop, egentligen är vi inte det minsta lika, men vi kan ändå läsa varandra. fan jag sjöng till o med i bilen, jag sjunger bara inför folk jag litar på. det bästa är att jag känner att du bryr dig om mig, att allt du säger är på riktigt. jag bryr mig om dig för alltid, aldrig att jag vill leva utan våra skratt.

inatt ska jag vara uppe tills jag stupar, jag behöver sova mer än fem timmar annars är jag lätt körd. o imorgon ska jag packa lådor, försöka bli av med soffan o käka korv. idag gjorde jag förresten något jag velat göra dom sista månaderna, drog bort lappen på dörren, från o med nu är det bara jag som bor här. barabara jag o fan vad jag gillar att jag kan göra precis vad jag vill.

tidigare i veckan var mitt flyt fetborta, efter idag ligger det nog på normalnivå. jag har kommit fram till att det är karmarelaterat då jag haft mord i tankarna hela veckan plus att jag tänkte sjukt elaka tankar om en fet människa. men vafan, jag tar det o allt fixar sig ju alltid ändå.

nu ska jag lägga mig på mattan o lyssna på cash. o fan den som hade en egen june.

1 kommentar:

  1. Suck. Ja, den som hade en egen June, Johnny, John, Yoko eller vad/vem fan som helst.

    SvaraRadera