onsdag 27 december 2006

mellandag

det pågår en väpnad kamp i mitt huvud. jag vet inte hur inblandad jag är själv, vet inte vilka delar av mig som strider, det enda jag vet är att det bara handlar om mig, ingen annan är involverad. jag vet inte vilken sida jag bör alliera mig med om ens någon. jag lämnar dom olika bitarna av mig med sitt krig, det lär ta slut någon gång o då kommer jag nog till insikt.

annars har jag fångat spindeln, den bor numera under en plastmugg på mitt badrumsgolv i väntan på någon som vågar ta hand om den, alternativt likvidera den. idag var jag på rea, sjukt dömt redan från början. jag palla en timme o åkte hem med ett par jeans. så nu har jag i alla fall tre par brallor som passar, yay. min nya kaffekokare gör snuskigt gott kaffe, fast den förra var av samma fabrikat o nästan exakt likadan blir kaffet tusen gånger godare. kanske för den bara är min. i vilket fall dricker jag minst fem koppar om dagen o jag ska tvinga alla som kommer på visit att pimpla kaffe med mig.

ikväll spelar jag bowling med en vän o en polack. det ska bli kul o jag går in för att få min vän att le o skratta så hon gråter. hon behöver det för såklart sket allt sig igen. gah! jag bli knäpp, varför får hon skiten, ge mig istället!

imorgon går jag o skådar peps på tivoli. med eller utan sällskap. från o med nu gör jag precis det som faller mig in.

it’s all in my mind, but what isn’t

1 kommentar: