torsdag 21 december 2006

huha

ikväll såg jag kill your darlings, jag gillade den inte. kändes mest som ett torftigt försök av skarsgård o wilson att göra något internationellt med djup. det gick inte hem hos mig i alla fall. i vilket fall var den ändå värd att tittas på eftersom man fick se wilsons fagra nuna i drygt 90 minuter. alltid något.

imorse sprang jag direkt när jag vaknat, riktigt behagligt. sen bytade jag om o cyklade ärenden i hela ängelholm. o fan vad jag älskar att cykla fort. när jag kom hem igen färgade jag håret o det blev mörkt som natten o jag gillar det. nu vill jag mest att mitt hår ska växa fortfort så jag kan klippa min efterlängtade page. jag längtar efter att för första gången gå till frisören med en vision.

idag köpte jag en julklapp som nog kommer bli en av mina mest lyckade. gott o bara gå in i en affär o gå rakt på det perfekta. annars tror jag att jag är färdig, bara inpackningen kvar o det görs nog på lördag. imorgon köper jag gran o tänker titta på den tills känslan infinner sig. jag tänker fan inte ge upp förren det känns som jul.

annars är det rysligt spännande i min lägenhet. igår natt såg jag en spindel, stor som en femkrona, springa över golvet. eftersom jag inte vågar göra något åt det lät jag den vara o gick ut ur rummet. så nu vet jag bara att jag har en baotaspindel någonstans, o då blir det spänningsfyllt o verkligt obehagligt om man tänker på var o när o framförallt att den kan dyka upp. huha.

1 kommentar:

  1. Ja, var fan är julkänslan? Två dagar kvar, knappt, och jag känner inte av den. Sjukt.

    Spindlar, huh. Förbannade varde de!

    SvaraRadera