fredag 10 november 2006

ypperliga idag

fikan idag övergick till promenad o besök på uff där dom hade världens fulaste skinnjacka. det var en fin fika o en fin promenad, vi skrattade åt förr. vi skrattade åt att vi inte va som resten för vi var vi o att ingen kommer glömma oss. någonsin. jag vet att vi har mycket att jobba på, men jag ger inte upp nu. jag släpper dig inte, inte igen. o jag ska ge allt för att det ska gå vägen. jag vill ha dig i mitt liv o denna gången för alltid. tar vi det varligt så tror jag att vi en dag sitter där o skrattar åt andras skämt igen. det är det jag vill, jag vill bli vi med dig igen. jag har aldrig älskat någon så som jag älskar dig. o jag vill att du ska veta att jag är glad att du gjorde det du gjorde, hade du inte gjort det hade jag nog inte varit kvitt mig själv idag. tack. jag är skyldig dig så mycket. jag är skyldig dig mitt liv.

sen har jag ägnat kvällen åt att ta igen hela veckans teve. prison break, ugly betty som jag inte kan annat än hylla. roligt, elakt, fint o lite fashion, lätt lysande. grey’s anatomyx2, oc, weedsx2 o slutligen fråga anders o måns. ultimata tevekvällen o min inspelare tillåter mig spola reklamen. klockrent.

apropå veckans prison break så vill jag också att en hes scofield ska ringa mig o säga ’du o jag är på riktigt’.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar