måndag 6 november 2006

gilla läget

jag gillar att vakna tätt intill med en hand på höften. somfan.

idag fick jag fina ord av en gammal vän, jag blev glad o undrade vad som egentligen hände. fast jag vet o fast jag inte vill att det ska bli som förr, så saknade jag det.

bästa nu är att jag trivs med allt. jag ser allt på ett annat sätt nu o i alla avseenden tar jag hänsyn till mig själv. jag vet precis var jag står o jag vet var resten står.

o jag har blivit utmanad. ska börja skicka blandskivor till min gamla www vän. kulkul o jag ska bevisa min färdighet att göra spellistor.

jag känner hur min snusgrop börjar etablera sig under min läpp. det svider knappt längre o jag har snart snusat min första dosa. jag snusar som om jag aldrig gjort annat.

2 kommentarer:

  1. snusgrop är inget att vara stolt över...eller jo lite kanske men numera lassar jag in pingisbollar och det verkar inte finnas något stopp..

    SvaraRadera
  2. Din vän kommer antagligen bli helt lamslagen över hur bra du är på spellistor. :D

    SvaraRadera