torsdag 16 november 2006

kniven

det var fint på jobbet, lagom. gick hem vid lunch för idag var det knivens dag. jag stack kniven i armen. det var inte så kul, men jag fick bandage o ska ha plåster till söndag. det var ju för en god sak så det var värt det. sen åkte jag o en vän o käkade o tittade o handlade lite. jag köpte en skitbillig jacka, som jag faktiskt behövde. jag sa till min vän att hålla mig borta från skoaffärerna så det blev inga impulsköp idag. det var bra.

men jag gillar inte att min bror inte svarar i telefonen. eftersom han är en datanörd som kan o jag bara är en ny nörd som inte kan ännu behöver jag hjälp. grejen är att han åker till thailand imorgon o det är ju taskigt läge för min nördighet om jag inte får tag i honom innan dess. då kommer tönten i mig inte utvecklas på 2½ vecka, det hade ju varit synd. men det löser sig nog, hoppas jag.

är trött som få. tror den där kniven tog musten ur mig.

annars är jag rädd för att jag är för på, men samtidigt har jag lovat mig själv att inte hålla tillbaka. jag lyssnar på mig själv o det känns faktiskt fint.

3 kommentarer:

  1. Verkar som att du har underskatta min datornördighet, anna. ;D Behöver du hjälp är det klart jag hjälper dig!

    SvaraRadera
  2. hjälp!? vad är det kniv du pratar om?

    SvaraRadera
  3. hjälp!? vad är det kniv du pratar om?

    SvaraRadera