lördag 4 november 2006

backspegel

senaste dygnet har präglats av nostalgi. först photoshop sessionen igår kväll/ natt, o i förmiddags en vän från förra gången det begav sig, min klippa då, min enda rena www vän nu, vi kom ihåg så mycket. sen ett telefonsamtal o en fika på fredag. då fanns det inga alternativ längre, bombshell rocks i högtalarna o jag minns allt som någonsin varit värt.

mamma ringer o tjatar om näringsbrist o om att jag borde komma hem om jag är ensam. jag är ensam ja, men jag gillar det. jag väljer det trots allt själv. hon förstår inte. pappa lovade byta däcken o ladda batteriet nästa vecka när jag jobbar, hjältefar. o lillebror leker krig i dom småländska skogarna, på riktigt.

kvällen tillbringades med en öl, en snus o en saga om en ring.

1 kommentar:

  1. appropå berusningsmedel...det känns som om internet är rätt giftigt det med (för mig i allafall)

    SvaraRadera