måndag 13 november 2006

skitvecka

denna vecka är en jävla skitvecka. jag längtar till nästa.

idag hade jag ett sjukt ha-begär o handlade upp pengar som jag inte borde ha gjort. men jag behövde faktiskt ett par byxor som satt som dom skulle, utan häng. det blev två par o det ena paret hade jag dödat för. ett par röda skor som jag inte lär använda, men som jag faktiskt kände att jag inte kunde leva utan. jag avskyr min sko fetisch, den resulterar bara i en massa onödiga köp. det börjar hopa sig.

på jobbet dansade jag med håkan i mitt huvud mest hela dagen. det är en sak jag ska göra innan jag dör, dansa med håkan på riktigt. sen gillade jag idag i ungefär tre minuter, det var det värt, men jag fick inte nog, jag kan inte få nog.

eftersom denna veckan är skit o jag är ytligare än dom flesta idag så vill jag hellre att folk läser marcus birros manifest mot idiotin i kultursverige. birro är min nya idol.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna. Vart hittar man detta manifest?

    SvaraRadera
  2. Ok, jag hittade det på tio sekunder från din länk. Tack!

    SvaraRadera