fredag 3 november 2006

berusningsmedel

jag gillar idag. kul på jobbet (vafan, ta en näve rödbetor vet jag), ett paket skivor o helgen är räddad. imorgon tar jag tag i resterna av igår, lite nervös, men det ska nog gå. jag har ju faktiskt världens flyt.

ikväll är det bara jag o datorn. www varvat med photoshop. photoshop är lite av min drog. jag gillar det som fan o jag saknar skolan än värre ju mer jag håller på. jag vill lära mer-mer-mer. jag ska ta tag i det o jag ska ta tag i min bror så han fixar resten av skolprogrammen. så jag kan leka. jag har så mycket tid. tid jag tycker om att ha, tid jag vill ha. ge mig, ge mig.

snart tar jag ett sönderfall på golvet. jag har behov av det. så skönt att kunna göra det närsom utan att behöva ta hänsyn. oh vad jag gillar läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar