onsdag 22 november 2006

leenden

fin vecka. det ler inuti mig mest hela tiden, det är fint.

inspelaren fixar kvällsnöje o mamma står för väckning, precis som vanligt men alldeles för tidigt. egentligen saknar jag bara en arm om natten. en arm om natten är bland det bästa man kan ha. saknar avsikliga hoppsans också, men det är sådant man får ta. ser man helheten är det bara fint.

bemanning bör förbjudas då folket är konstigare än resten. trodde jag gillade en av dom, men tji fick jag då det visade sig att han var värsta galningen, nästan så man blir rädd. men det är kul att ha två att himmla o byta blickar med. två stjärnor.

som vanligt var ipoden sjukt bra. allan edwall varvat med audioslave, white stripes o håkan o thåström förståss. jag överträffar mig själv hela tiden. lätt imponerad.

2 kommentarer:

  1. det är skönt att impa på sig själv. jag är oxå grovt impad av min musiksmak. skitsamma. du jobbar med bemanning? eller är uthyrd?

    SvaraRadera
  2. nej, jag jobbar på ett företag som hyr in från ett bemanningsföretag. konstigt folk o jag gillar det inte alls.

    SvaraRadera