söndag 12 november 2006

tevespel & lumpensockor

idag har jag hängt med lillebror. jag låg på hans säng o tittade på när han packade till thailand. sen spelade vi xbox tills jag inte fick vara med längre, jag blev tagen av snuten en gång för mycket. det var roligt i alla fall o vi skrattade. jag tycker om att hänga med min bror, han gav mig ett par lumpen raggsockor. schysst somfan. mamma var mest bekymrad o mumlade om doktorer, jag sa att det inte var någon fara, att det fixar sig. det gör det alltid.

igår var roligt. många återseenden o jag dansade med alla. o alla dansade med mig. jag ville inte att dom skulle stänga, men det gjorde dom så jag åkte hem o längtade.

’nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig’
mästerligt håkan, mästerligt.

1 kommentar:

  1. vad e det med thailand egentligen? jag har inte riktigt fattat det.

    SvaraRadera