tisdag 7 november 2006

eufori

jag älskar o hyllar om vartannat. o det är fan livet.

häromdagen läste jag o fick reda på att stry i ebba o imperiet är född i ängelholm. förstår inte hur jag kunnat missa det när jag i mina ungdoms dagar läste varenda rad som någonsin skrivits om allt thåström någonsin gjort. men det är kul att jag fortfarande kan få reda på mer, det betyder att jag aldrig kan sluta söka för det finns mer. jag gillar det.

allt blir så vackert om natten. jag tycker om natten mer o mer. jag gillar inte kyla, men förra veckan när det var vinter såg man varenda stjärna på himlen. det är fint o jag gillar när luften är frisk så det skriker, synd bara att det händer när det är kallt. men samtidigt kan jag leva på stjärnorna när jag håller på att frysa ihjäl. det är lätt något att existera för.

när jag kom hem idag/ ikväll/ inatt fick jag min första dos lycka på evigheter, jag fällde en tår, en glad. o jag längtar till fredag för då ska jag göra allt för att ta vara på dig, på oss. världen behöver oss, jag behöver dig o denna gången kan inget hindra, inget kan förstöra. vi är meningen med allt, eller vi var men ska fan bli igen. jag lovar göra allt. jag kommer aldrig sluta älska dig.

ger man sig bara fan på något så går det vägen. ger man sig fan på något är det värt att dö för. jag dör för dig.

1 kommentar:

  1. gud va fint...och dessutom ät det vackaert att åka bil på natten..

    SvaraRadera