söndag 5 november 2006

värme tack

jag vet att jag kommer gilla ikväll.

värmeljus är guld. har man en fattig förening som vägrar inse att det är vinter klarar man sig inte utan. jag har en fattig förening som vägrar kabelteve o som aldrig verkställer sina hot. o framförallt har jag idioter till grannar som inte förstår att man vill sova en söndagsmorgon, eller vilken morgon som.

idag har www varit oumbärligt. kan inte riktigt förstå hur jag klarade mig så länge utan, men samtidigt vet jag att jag behövde avbrottet mer än någon o jag är glad att jag tog det. men utan www nu hade jag varit den mest bedrövliga människan någonsin. o det är dagens sanning.

trodde min ipod var död, men jag lyckades återuppliva den. o visst är en spellista genial om man inte ens kan gå iväg en liten stund för att man vet att man bara inte kan missa nästa låt.

1 kommentar: