måndag 20 november 2006

idiot

mitt absolut värsta är när folk kallar mig chefen. jag hatarhatar det o känner mig som värsta apan, lätt det förstör min dag. fan alltså man börjar undra hur dum en människa egentligen kan vara, att man inte kan fatta vad man egentligen ställt till med. hur man kan se allt endast från sin egen vinkel, fan helt sjukt o jag sjuder inombords. bemanning är utan tvekan världens sämsta uppfinning. jag gillar det inte alls. hoppas min vän kommer imorgon så vi kan spy tillsammans, det är kul att ha någon att kasta skit med, man skrattar hellre då. det är kul när man bara kan slänga en blick o få ett himmlande tillbaka.

annars är det en fin vecka på jobbet. lite frustrerande, men på ett bra sätt. o på fredag är det årets höjdpunkt, julbord. sjukt kul o jag ska mingla som fan, då får man reda på mest o får flest kompisar. det är så det ska vara.

o imorgon gör jag allt för att få tag i min bror, just nu tycker jag bara att han är dum. han kan ju ändå höra av sig vi har trots allt varit bror o syster i drygt 20 år.

annars finns mina tankar hos min vän, jag vet varför hon inte kom idag. o idioten fattar inte något, han fattar inte att han förstört hennes liv. han bara skrattar o skryter o lovar. fan om jag bara kunnat döda så hade det varit en lätt match. det är i alla fall fint att mi ladies vet o håller med o ogillar skarpt. jag håller mig till dom o blickar i smyg. o sen vafan det är ju bara två veckor. två veckor som jag både vill o inte vill ska ta slut. av olika anledningar o av olika personer.

idag var det jag o håkan igen o jag vill bara dansa.

1 kommentar: