söndag 6 maj 2007

åter

nästan tre månader utan att ha skrivit ett ord. behovet försvann, nu är lusten tillbaka.

har varit tre sjukt fina månader då jag gjort precis det som fallit på, struntat i konsekvenser o bara levt! o lätt jag ska fortsätta på samma bana, det rockar! det är skönt att slippa tänker efter. i tre månader har jag levt av o på musiken, hittat massa nytt, återupptäckt o tänjt alla mina tidigare gränser. jag är öppen för allt o det mesta. o som jag gillar det!

i princip varje lördag har bjudit mig på dans nätterna igenom. ruskigt kul o massa nytt folk. mitt jobb för att bygga upp en ny krets avlönar o utvecklas hela tiden, jag tar för mig o ger tillbaks. precis som det ska va. visst, jag har en bit kvar, men aldrig att jag ger upp nu.

jag o min vän fortsätter att rocka o skratta sönder varandras världar! trots den lite fattiga middagen på city gross (haha). annars gillar jag att hänga med min nya talldoftande bekantskap, det är fett nice..

oh! jag är varslad på jobbet. spännande till tusen! jag vet att det löser sig o jag har ju faktiskt allt framför mig.
there's a place in the sun, for anyone who has the will to chase one

2 kommentarer: