söndag 27 maj 2007

välbefinnande

igår va en dag värd sin vikt i guld o ännu mer. morgonstund med guld i mun o sen slack hela eftermiddagen. en flaska vin, en kusin o skolkamrater från förr. en dryg timme o sen tåget till staden. mer vin o nya bekantskaper, direkt o som vanligt. sedan kö o för att skryta måste jag nämna att köstået va fullständigt onödigt då jag faktiskt stod på gästlistan. lyx o lite synd att jag missa det, men vem vet, kanske får tillfälle att utnyttja det någon annan gång. dancedancedance till klockan fyra, med nya, gamla, nygamla, vänners vänner o bekanta. kulkul o efteråt åkte skorna av då smärtan inte visste några gränser, ändå värt.

för ett par veckor sedan gillade jag inte när klockan slog fyra nätterna mellan lördag o söndag. nuförtiden har jag saker, möten, att se fram emot. jag har absolut inget emot att klockan blir fyra, ibland önskar jag till o med att klockan gick lite fortare. för nu tar det roliga inte slut klockan fyra längre, då har det bara börjat. o jag behöver väl egentligen inte nämna att jag gillar det som fan.

skjuts till åstorp o föräldrar, bara lillebror hemma så vi hängde o kolla på roliga saker på computern nästan hela dagen. vi hade roligt, vi har roligt. käk när mor o far kom hem, frågor frågor frågor, går bilen bra? haha. sen bjöd pappa mig på motorcykeltransport hem, det va roligt o snällt.

2 kommentarer:

  1. jag är för första gången på väldigt länge uppe senare än 4 och det är med blandade känslor. Dock håller Young Jeezy mig sällskap så det är lite vackert ändå.

    SvaraRadera
  2. låter onekligen vackert
    o jag har precis vaknat o ska nu köra till jobb.. inte lika vackert, inte på långa vägar

    SvaraRadera