onsdag 9 maj 2007

tillgivenhet

dagarna är fyllda med en massa haha o himlande blickar, det är kul. jag o min vän ger varandra missions, jag klarar o hon misslyckas o får ångest. vi skrattar bort ångesten så den är egentligen bara fejk. det är så skönt nu för både mitt o min väns liv leker o jag kunde inte varit gladare för hennes skull, äntligen går det vägen för henne. igår bestämmde jag att vi ska försöka åka på minst en utflykt, stor eller liten, i veckan. på fredag väntar malmö o det kommer bli guld värt!

gårdagens sötaste var lätt min vän. vi pratade om nya människor som kommer in i ens liv o frågor som tenderar dyka upp i huvet. vi var överens om när man börjar tänka om personen i fråga tycker om en eller inte, så är man ute på tunn is. det kan gå fetsnett o sätta ruskigt många griller i huvet. i vilket fall hade hon börjat fundera på det o va lite orolig. o hade det varit jag så hade jag levt med funderingarna o försökt gömma undan eller något. men inte min vän, fem minuter senare känner jag en hand på ryggen o orden ‘han tycker om mig’ viskas i örat, såklart följt av ett dunderskratt ‘jag var tvungen att ringa o fråga’. hon slutar aldrig att förvåna utan att egentligen göra det, jag vet ju hur hon är, men ändå.. vi är så bra ihop, för ett par veckor sedan förbannade vi till o med att vi inte va av varandras motsatta kön för vi hade varit så rätt för varandra. vi är liksom på lika villkor.

annars gillar jag veckans regnskurar, mest av själviska skäl då jag inte missar några soltimmar på min übermysiga balkong. nicenice o jag önskar solen välkommen tillbaka på fredag.
did I tell you that I
I love you by and by
I don't know if I'd survive
without a friend like you in my life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar