söndag 20 maj 2007

dancedance

gårdagen rockade, jag behövde verkligen få dansa o som jag gjorde det! jag skaffade nya kamrater redan i kön o flera under kvällens gång. gamla vänner va där o jag dansade med dom, resten o med mig själv. det va kul när min gamla klasskamrat som jag gick med från ettan till sexan kände igen mig, jag blev glad o ruskigt imponerad då vi faktiskt inte sett varandra sedan skolavslutningen i sexan, det är snart elva år sedan. det är sjukt länge o vi pratade om vad resten av klassen gjorde, vilka som hamnat snett, tagit sig ur, vilka som lyckats unvika fördärvet. det va en fin stund.

på väg hem bad jag moster släppa av mig innan vi lämnat helsingborg, jag sover nämligen hellre över där. tusen gånger hellre. fett nice som vanligt, fint tätt intill sovande, precis som jag vill ha det. morgonen/ förmiddagen var förträfflig o jag sa faktiskt att jag va lat. det gjorde ingenting o jag fick kaffe, frukost o skit. damn vad jag gillar det! fy jävlar vad bra det är! fick skjuts hem o fan, tyskarna håller på o ta över, jag förbannade, räckte tunga o ett finger. tyskjävlar.

eftermiddag spenderades på kuddarna på balkongen, solen värmde skönt o jag somnade. sen förflyttade jag mig till soffan o ikväll ska jag hyra film på min digitalbox, skräckfilm, hua.

helgerna fortsätter att överträffa varandra o jag undrar hur jag överhuvudtaget orkade gå upp för lite mer än ett halvår sedan. då hade jag inget liv, det va aldrig speciellt roligt, nu lever jag o tar för mig som aldrig förr. jag vågar ta risker, vågar knyta nya band o vågar släppa in. jag vill inte dölja något längre, jag döljer ingenting längre.
if you want, want my time, take it baby
and if you want my last dime, take it baby
you can have it all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar