onsdag 23 maj 2007

tröttsamt

jag är sjuk, igen. jag blir aldrig sjuk, egentligen. jag har inte tid att va sjuk, inte nu, aldrig. velade länge mellan att ta hand om sjukan, vila o skit eller om jag skulle knarka piller tills den försvunnit. förra gången jag körde på piller kom det tillbaka, därför ska jag vila bort skiten. tråkigt, tråkigt, men förhoppningsvis värt i slutändan.

om man är sjuk o i desperat behov av städning har man inte rätt till hulhållerska då? haha. nej, jag hade faktiskt nöjt mig med en klapp på kinden. o kanske lite glass. jag är faktiskt inte så krävande.

eftersom jag inte har något vettigt att skriva så postar jag min just nu finaste låt. o ja, jag erkänner jag har snöat lite på mesmysmusik, skärpning är på gång.

brett dennen - desert sunrise


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar