onsdag 9 maj 2007

välbehag

inatt sveper en frisk tallvind förbi min lägenhet, det är dagens, veckans, höjdpunkt. kommer bli en ruskigt fin stund o leendena lär hänga kvar. I like, I Iike. jag ska köpa godis så det blir godisx2. haha. egentligen x3, men det är en hemlighet.

fredagen bjuder på malmötripp o första lediga fredagen på en månad ska verkligen tas om hand. helgen verkar bli en riktig femetta. på lördag blir det eventuell dans, kanske, beror på vad för något annat som dyker upp, vill inte planera för mycket. men känner ändå att jag skulle behöva den där dansen, en veckas uppehåll ger abstinens o eftersom beroendet är sunt bör behovet tillfredställas. oh, jag kommer kunna leva länge på denna helgen.

på söndag verkar det inte som jag har något val utan får väl hälsa på föräldrar i husvagn, börjar tröttna på mors samtal var o varannan dag, o sen skulle jag behöva käka middag på riktigt. o är det något jag gillar så är det att likvidera flera flugor på en gång. men egentligen beror det helt på hur söndagen artar sig. o skulle husvagnsbesöket gå i stöpet på grund av något roligare så är jag faktiskt ledig fyra dagar nästa vecka. oh vad jag gillar att jag har så många alternativ på saker jag kan göra, att jag kan välja. slentrianen är ett minne blott.

btw så har jag numera sex kärringpoints, varav ett är tilldelat o det är nästan värt mer. mitt mål är tio innan året är slut o jag vet att jag kommer fixa det. haha.
and you light up the night
just like the moon
I'm hoping for a full moon tonight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar