fredag 11 maj 2007

angenämt

natten blev som väntat fenomenal, trots en liten fatalitet, jag gillade det trots allt o jag sov faktiskt jävligt gott. det är förresten fint att sova tätt intill, o sen bästa sättet att vakna på det, lämnar bara ett ord kvar i huvet; shit.. förmiddagen blev fetnice, godis o leenden. det leker!

malmö blev som väntat mysigt, som vanligt när det är vi. shopping håller alltid, fast ingen av oss hade någon aning om vad vi handlat när vi va färdiga. haha, men ingen av oss tvivlade på att det inte va skitbra. fan va kul vi har, fan va avslappnad jag är med dig o fan vad vi äger skratten. fy fan vad vi är bra!

väl hemma igen däckade jag på soffan, behövdes efter natten. skönt o det enda jag saknade va en hand på höften, men den kommer nog tillbaka, eller det gör den. min soffa rockar i mysighet o det är ingen än så länge som gjort annat än hyllat den, riktigt skön. o så länge saker tillgodoser mitt mysbehov så gillar jag det, det är myset jag vill åt, alltid.

har inte den blekaste vad morgondagen kommer bjuda på. vet inte vad jag vill göra, tar det som det kommer imorgon. i vilket fall tänker jag inte åka till husvagn fast mamma ringde o supertjata, men nej, inte en lördag. tror i alla fall inte jag vill va ensam imorgon, eller kanske, eller dans eller... äh, väntar o ser vad som händer. det löser sig o jag vet att det kommer bli värt, jag ser nämligen till det nuförtiden, att allt blir värt, det är det som spelar roll.


special favors come in 31 flavors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar