tisdag 15 maj 2007

disponibel

liseberg rockade min söndag, lillebror agerade åkpolare o vi skrattade mest hela tiden. det va kulkul o sammanfattningsvis spenderade jag helgen tillsammans med lillebror o hans brud, det var en rolig helg. förresten jävligt otippat att helgens middag bjöds o lagades av lillebror.

liseberg tär o måndagen på jobb va dimmig, men det löstes med vila när jag kom hem. vaknade till ett mess som gjorde min kväll, min dag. besök o en ruskigt fin kväll som efterlämnade lite värk som trots allt var värd, är värd.

idag har jag varit död o förbannat dålig teve. o tv3 har lätt sjunkit i mina ögon, vad har hänt med eftermiddagsserier o varför har dom smygit in en extra reklampaus? aja, en dag till o sen fyra dagars ledigt, det ska bli fint o kommer bli fint. jag vet, jag vet.

annars väntar dans på lördag o jag längtar, två veckor utan sätter verkligen spår o benen rycker värre än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar