söndag 13 maj 2007

schlager

lördagen blev fin, familjedag skulle man kunna kalla den. jag åkte till föräldrar o hängde där ett par timmar, gynnsamt då jag fick käk, fika o en glass. sen bjöd lillebror mig på schlagermys, o ja, jag var tveksam för schlager är fan inte min grej. vinylen lockade också. men vafan, seg som jag trots allt var så åkte jag dit i alla fall, packade alternativ så jag kunde åka till tivoli om jag så kände. jag kände, men orkade inte riktigt o vi hade trots allt en mysig kväll o vi skrattade högt ett par gånger. det var förresten kul när vi va o handlade, korgen var ingen annaskipperkorg precis, men då säger lillebror 'äh, har man inga anlag för att bli fet så ska man fan kränga', det va kul o jag skrattade.

idag väntar göteborg o liseberg, lite knäppt o åka dit en söndag, men lillebror ville verkligen att jag skulle hänga på. hörde honom prata med sin tjej; 'hoppas dina syskon följer med, det blir liksom roligare. o hålla det lite inom familjen'. haha lillebror kan ju för fan rocka min värld han också! det ska i vilket fall bli kul o eftersom dom stänger redan åtta behöver jag inte oroa mig för morgondagens tidiga uppstigning.

helgen blev super, precis som jag förutspådde, fanns egentligen inga alternativ. o jag vet att nästa helg kommer bli minst lika klockren, jag vet det, för jag kommer se till att det blir så. o nästa helg bjuder garanterat på dans, abstinensen lär inte veta några gränser i slutet av veckan.

2 kommentarer:

  1. hej du kära du, jag har inte pratat med dej på tokigt länge, dåligt
    min telefon är på lagning så nu har jag en skitmobil som jag inte orkar skriva sms med, men du får gärna säga pip ändå!

    SvaraRadera