torsdag 17 maj 2007

addictions

jag är beroende. musiken trollbinder, jag kan ligga på golvet i timmar. dansen fängslar, jag kan hålla på i timmar. besöken rockar min värld, jag kan virvla i timmar. mina beroende är sunda. i alla fall dom flesta, i alla fall dom jag nämner här.

ny rendezvous igår kväll. jag kan inte sluta hylla det, sjukt bra. o sen att få sova tätt intill gör det hela bara ännu bättre, jag gillar tätt intill, speciellt med en hand på höften. o jag kan verkligen inte få nog, förstår inte vad som händer, varför jag inte blir nöjd. jag vill ha mer-mer-mer. men jag gillar det ändå skarpt, så tro inte det är något dilemma för så är inte fallet.

btw så är november inte längre min bästa månad. februari trodde jag skulle peta ner, men så blev dock inte fallet. februari var en sjukt bra månad, men den nådde inte riktigt enda fram. när mars inleddes kände jag direkt att det var på gång, o jag hade rätt. sen kom april o ännu mera uppsving, o nu i maj vet ökningen inga gränser. jag är snart framma, snart är jag som jag vill o ska. jag gillar det, jag älskar det.
summer raindrops are precious, tongues twist

2 kommentarer:

  1. undrar vad det är för beroenden som är osunda. muzak?

    SvaraRadera
  2. haha kanske det, i vilket fall ett inte så sunt beroende ;) om du frågar mig vill säga..

    SvaraRadera