fredag 9 februari 2007

februari!

jag skrev att jag flöt igen, jag flyger! jag har skrivit att november var min månad, det håller jag vid än så länge, men februari har alla förutsättningar att peta ner november. jag gillar det. jag har en tevefri vecka, det är fint. o jag har varit sjuk för första gången på sex-sju år o tajma det med den första tevefria vecka någonsin är ändå en fet utmaning, som jag klarat utan problem! o imorgon ska jag se laleh, en spelning jag faktiskt peppat för sen i december o gjort allt för att bli frisk till. o lyckats.

helgen kommer bli ruskigt fin.
follow the day and reach for the sun!

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul att se Laleh! Det skulle jag oxå vilja. Hur var det?

    SvaraRadera
  2. Kul att hitta en med samma namn och stavning som en själv, när det är så ovanligt!

    SvaraRadera