söndag 4 februari 2007

helios

igår var en riktigt bra dag. jag har fått en tivolikompis som presenterar mig som sin danspartner, det är schysst. vi kommer alltid ha varandra att dansa med. det bästa var i vilket fall när jag vände mig om o blickade rakt på den människa jag saknat somfan dom senaste åren, min alldeles egen skybeck, min bästa bussvän någonsin. min föralltid klippa, vi hade kramkalas o slängde luftpussar hela kvällen. jag skickade kärlek till honom när han gick hem. åh vad kul det är att träffa folk man längtat efter. sen träffade jag rörmokaren igen, jag gillar honom. o så klart träffade jag gamla åstorpsbor o en har vuxit upp på samma område som jag, vi sa björnås föralltid o slog i bröstet. lätt fina timmar.

idag har varit en skön segdag. vaknade redan vid 8 eftersom jag sov hemma hos mina föräldrar o dom börja slammra i köket plus att mamma stack in huvudet o frågade om jag sov. knäppt o jag hade inget val utan gick upp o frågade min bror hur han klarade av att bo där, jag ska aldrig sluta hylla det här med att bo ensam för det är fan värt det mesta. innan frukost gick jag en promenad o det är sjukt vad allt förändrats, det känns som allt det jag faktiskt levde för som barn är borta o dom smäller upp hus överallt o skogen är halvborta. jag gillar det inte. efter jag hade käkat middag körde jag hem, jävligt gott o komma hem till min egen soffa.

har skickat riktigt långa meddelanden idag, kul för jag får lika långa tillbaka. jag gillar att få meddelanden, jag älskar när telefonen plingar. ett av dagens pling kom från min wwwvän, han ska nog hälsa på mig i sommar när han är på väg till tyskland. det hade varit riktigt kul o jag lovade att visa fabriken.

annars har jag fan många järn i elden o jag smider så gott jag kan medans det är varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar