söndag 14 januari 2007

vindpustar

jag hade en planerad sak denna helgen, jag hade tänkt klara super mario. men jag har inte haft tid. jag älskar att inte ha tid, det betyder att jag faktiskt har saker att göra, att jag har hyfsat många grejor som jag faktiskt tycker är roligt. det är en riktigt fin känsla, att man inte här helt tappad. o jag tänkte spela lite mario innan, men jag kände direkt att jag o mario inte kom överens alls idag o då var det bättre att skita i det. annars hade vi lätt blivit körda på livstid.

imorse trotsade jag räddningstjänstens varningar o gick ut i alla fall. det är kul att klättra mot vinden, det är roligt att nästan blåsa iväg. jag vill att det ska blåsa mermer, jag vill att granen på gården ska knäckas. gudrun fixa så granen knäcktes, det var kul. jag vill ha strömavbrott o va utan telefon ett tag. jag vill ha storm på riktigt., jag är inte nöjd. jag vill alltid ha mer, alltid.

idag hade jag en plan, jag tänkte ha umgänget med ex överstökat för veckan. det gick inte som planerat. jag gick hem till honom med frukost, käka fort o tänkte gå hem igen. han följde med hem för han skulle bara hämta en sak, det tog fyra timmar o det kliade i mig. jag gillar det inte, men just nu känns det som ett tvång att umgås med honom, men jag måste för hans skull. jag är en dålig människa.

lillebror vill att jag ska börja spela wow. jag vet inte om jag vill, han har i vilket fall haft världens föreläsning om alla gubbar o världar o skit. han är ganska kul. han har till o med sagt att jag får låna hans account så jag kan prova. det är snällt. han är rätt snäll, min lillebror.

1 kommentar:

  1. jag säger ibalnd att jag inte har tid. fast jag har det. bara för att få känslan av att vara upptagen.eller behövd kanske.

    SvaraRadera