lördag 13 januari 2007

omsider

idag sopade jag ut julen. denna julen kommer jag minnas som den som aldrig fick fäste, den som aldrig riktigt blev. tomten kom, men känslan svek. jag gjorde verkligen allt för att få en förnimmelse, men det räckte inte, kanske jag inte ansträngde mig tillräckligt. nu är det i alla fall över o jag sätter mitt hopp till nästa. det kan inte bli mindre jul då. med eller utan känsla så var aftonen i vilket fall rolig o ledigheten välbehövlig.

idag fick jag äntligen min fjärde kärringpoint som jag strävat efter hela veckan utan att rikitgt nå fram. idag klarade jag det, med bravur. o nu börjar jakten på nästa, vet inte vad jag ska behöva göra för att få den, men jag vet att det kommer komma till mig. det är riktigt roligt att samla points. sjukt bra också, jag lär inte få någon chock när jag blir kärring på riktigt.

annars är det mest soffan o twin peaks, ett par koppar te o äpplen till förbannelse. jag myser o jag gillar det.

2 kommentarer:

  1. Varför städa ut julen när man kan strunta i att ta in den? fast jag har också städat ut den i dag... eller... jag har tagit ner min stjärna.

    SvaraRadera
  2. jag gillar julen, den är mysig. aldrig att jag ger upp den..

    SvaraRadera