fredag 19 januari 2007

glöd

det har varit en riktigt fin vecka. både utan- o innanför björnekullas grindar. utanför för att jag mår bättre än någonsin, jag stensover om natten o blickar framåt o uppåt mest hela tiden, jag vänder mig inte om. innanför för det har varit roligt, lugnt o tidsmässigt gått snabbt. o framförallt för allt prat, alla skratt o alla leenden, det gör allt så jävla värt. riktigt trist att den enda människa jag kan prata fläsk med inte kommer tillbaka nästa vecka, jag kommer sakna det.

ikväll jobbade jag o ipod över tillsammans med mi ladies. soft som fan då jag i princip bara behövde sitta på en stol i åtta timmar, samtidigt som jag drygade ut nästa lön. hyfsat sätt att spendera fredagskvällen på när kassan tryter.

en ny person är på väg in i mitt liv. jag gillar det o tänker inte hålla tillbaka det minsta. det är rysligt spännande att inte riktigt veta o framförallt är det kul att det där telefonsamtalet jag aldrig trodde på verkligen kom. jag ska göra mitt bästa för att ta tillvara på tillfället, jag har ju faktiskt allt att vinna.

o det är fan sjukt att jag inte ens kan komma hem till mina föräldrar o säga hej i fem minuter utan att få käk med mig hem. i vilket fall fick jag även med mig ett värmeelement så nu behövs inte tre tröjor o alla filtar, ruskigt effektivt o det tar bara fem minuter innan det är varmt. jag gillar det.

1 kommentar: