fredag 12 januari 2007

kaotiska kickar

idag hände det grejor på jobbet. riktigt kul o en ruskig omrörning, jag gillar det. det lär bli värsta kaoset o antagligen blir jag av med mitt jobb, men det är lätt värt det o eftersom jag har ambitioner så bryr jag mig inte speciellt mycket. jag klarar mig alltid o min vän är avundsjuk för att hon inte hänger löst. hon undrade hur hon skulle klara sig utan mig, det värmde o jag log o undrade faktiskt detsamma. men samtidigt vet jag att vi inte kommer tappa varandra, vi är för bra för det.

idag fyllde min faster tant, fyrtio. det blev kalas o alla var bjudna. jag slutar inte förundras över vissas konstighet. en av mina kusiner är fan mer kärring än jag någonsin kommer bli, hon har lätt hur många kärringpoints som helst, utan att ens veta om det. utan att ha ansträngt sig. jag anstränger mig o har fortfarande bara tre, tror inte hon förstår vad det handlar om. det är i alla fall kul att att tjuvlyssna på hennes liv på landet o sen att hon är scout får det nästan att bubbla i mig. jag har en ganska märklig släkt, men det har sin charm det också. jag fick mig några goda skratt i bröstet.

mina inviter har tagit slut. jag har sparkat iväg alla bollar o väntar med spänning på om det kommer några tillbaka, jag tänker inte hämta dom. fast jag vet att ligger dom kvar en längre tid kommer jag leta upp dom igen, men jag ska vänta o se vad som händer först. jag orkar inte vara den som är på hela jävla tiden utan att få någon respons, så jag har lagt mig ner o avvaktar numera.

annars har jag ont i tån. det känns som jag gått i highheels minst två dygn fast jag inte gjort det. jag undrar vad jag sysslat med o om det verkligen hände på natten.

jag har en rysligt fin känsla i magen. jag vet inte vad den vill säga mig eller vad den betyder, kanske är det bara mitt sunda leverne som spridit sig, antagligen. det känns fint o lugnt o till o med lite euforiskt o jag kan inte säga annat än att jag gillar det som fan. min första hälsovecka har verkligen gett resultat o jag lär fortsätta ett bra tag.

I'm gonna start a revolution from my bed

2 kommentarer: