söndag 21 januari 2007

trivsel

gårdagen var fin o såklart mysig. jag o min vän drack vin, spela skitgubbe o gick tillslut ut. som vanligt utan krav o höga förväntningar. vi blev igenkända sedan nyår o djn sa ledsen tjejen, men jag har fortfarande ingen rock, jag överlevde ändå men har fortfarande dansabstinens o den tas troligen omhand nästa helg. så är i alla fall den halva planen. träffade en märklig människa som luktade svett. det första han sa va att han röstade på moderaterna, grejen var att han hade en cccptröja på sig. det går inte ihop för mig o jag sa att jag aldrig förlåter en borgarröst o tittade snett på honom hela kvällen.

idag har jag o min vän tagit igen oss i min soffa med tv3marathon o te. jag älskar att hon känner sig som hemma o att vi båda gör vad vi vill. jag var uppe tidigt o gick o fixade frukost o i eftermiddag körde hon iväg på en spontanspeeddejt o efter den köpte vi flottmat. det behövs en dag som idag. o fan vad vi har skrattat idag o jag är så glad att hon börjat tänka som jag, att det faktiskt inte finns något att förlora. o sen gjorde hon min dag när hon sa att hon nog skulle börja lyssna på thåström, jag slängde mig på computern o brände en skiva. hon fick lalehs senaste också, hon måste peppa inför spelningen o framförallt måste hon sluta kalla henne för laila. haha. så jävla skönt att skratta.

fick ett samtal inatt o ett sjukt skönt meddelande idag hoppas vårt samtal var bra, jag svarade att jag nog trodde det, men jag minns inte riktigt vad som sas. i vilket fall verkar det bra.

o jag längtar till discodimman nästa lördag tillsammans med min vän o polacken. det kommer bli super för jag vet att det kommer bli fast planen bara är halv o jag ägnar veckan åt att försöka ordna skjuts hem.

jag önskar dig allt vackert för du är det bästa som jag vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar