lördag 20 januari 2007

instinktivt

när jag vaknade imorse hade vintern kommit på tillfälligt besök. den varade ett par timmar o har nu återvänt från där den kom från. det tycker jag den gjorde rätt i eftersom det faktiskt kan vara nu, passa det inte när den var önskad så.. plus att jag verkligen inte känner för att stå o skrapa rutorna 0445 nästa vecka.

idag har jag mest legat i soffan o druckit te o tittat på veckans teve. plus att jag såg pingvinfilmen jag fick av min arbetskamrat, den var inte så bra men jag skrattade ändå ett par gånger o han hade ritat en glad gubbe på skivan o det var ju fint. på måndag måste jag säga vad jag tyckte, det var lite av villkoret. sen skrattade jag högt åt ett herrans liv med bert. o fan fredrik wikingsson har utan tvekan sveriges snyggaste frisyr.

nu är min vän på väg hit med en flaska vin. efter ett par vad-gör-du?-meddelanden känner jag att det är det endå rätta. vet inte vart det för oss, men jag är redo o vet att det kommer bli mysigt, som alltid när det är vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar