onsdag 10 januari 2007

kärringpoints

jag samlar kärringpoints. jag hade fyra, men fick ett fett minus idag när jag bakade bullar som man lätt kunnat döda med. men tre kärringpoints vid 23års ålder bådar gott för framtiden. jag bjöd min vän på kvällsmat o det var tur att jag hade bröd i frysen, vi blev i vilket fall mätta o det var ju strävan. o vi hade mysigt, som alltid. min vän anklagar mig för att äta konstig mat, men hon gillar det i alla fall. fast hon ibland säger att det är äckligt så slutar det alltid med att hon tycker att det är ganska gott i alla fall. notis: jag käkar inte konstig mat. min vän står även för dagens kommentar: ’fan anna, du äter så nyttigt! om du inte hade rökt så hade du lätt blivit minst 150 år’. tänk om jag inte rökt, då hade jag haft 127 år kvar att leva o då hade jag inte behövt ha sån åldersnoja som jag faktiskt har haft sedan jag var 16.

det är kul på jobbet igen. dagarna flyter o bemanningen är bland dom bästa hitills. han heter inte tarzan, men han håller käften o jobbar på. skönt. annars har dom flesta blivit ganska tjocka under jullovet, det är faktiskt kul att prata om. det mesta är roligt att prata om nuförtiden.

hela jag är snurrigt redo för vår. jag längtar o väntar o hoppashoppas att den kommer snart. fast jag inte tror det så lever vi ju trots allt för det mesta på hoppet. det är så det ska va. jag är i alla fall utled på vinden o vindarna.

you and I will rise up all the way
all because of what you are
the prettiest star

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar