onsdag 27 juni 2007

slackslack

idag pratade jag med min vän. vi var överens om att semester är livet o man inte ska bry sig om motgångar o att det är värt fast man inte gör ett skit, det är det som är semester. vi är lätt bäst på att ha semester, eller hålla semester som man säger på mitt jobb.

det har varit ett par riktigt schysta semesterdagar, fast jag som sagt inte gjort något. det är ändå så det ska va. jag har spelat sjukt mkt ds då jag köpt två nya spel, o idag har jag säkert spelat mer än tio timmar. jag börjar äga på att överleva, fast jag dör hela tiden så överlevde jag faktiskt 17 dagar sist. det börjar arta sig o vänta bara så fetklarar jag spelet. ha. sjukt roligt o tiden flyger. trots allt spelande hann jag med att bli bjuden på käk hos mor&far plus att jag följde med lillebror för att han behövde ett nytt spel. o jag va o ställde mor mot väggen o hotade med att hon inte skulle få uppleva sin 50årsdag om hon inte fixa fram min bok om rom. haha. hon ringde o sa att jag skulle köpa en ny, på hennes bekostnad. aja, jag o lillebror va iaf backstage på maxi.

på fredag åker jag till rom, italien, med familj. det ska bli kul o jag kommer följa reglerna gällande kaffet. oh vad jag ska bränna cash! eftersom jag inte förberett något kommer morgondagen översvämmas av nödvändiga aktiviteter, men det är iofs kul att ha mkt att göra o jag lär hinna med ett par timmars spel.

btw så va igårkväll en bra kväll.
there are many things that I would like to say to you
I don't know how

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar