lördag 2 juni 2007

medgång

det har varit en fet vecka. en riktig fullträff. o jag är o gör precis som jag vill, kan inte sluta hylla. sen har jag fått reda på att jag antagligen blir av med jobbet i början av september, men jag hyllar det också, för jag hyllar allt. utom bemanning då, som vanligt. dom tär o det är bara han som inte heter tarzan som är värd att bry sig om, resten gnäller o fuskar o förstår inte.

ikväll väntar tivoli o jag kan knappt vänta, det rycker i benen o jag kan inte förstå att jag faktiskt övervägde idag. just nu känner jag att det faktiskt inte finns något alternativ, att det aldrig fanns. fick en snabb tallsmak innan, det va nice o fett, precis som vanligt o precis som i torsdags. precis som det ska o dessa möten kan jag inte heller annat än hylla, där har jag inte ens övervägt alternativ. där finns inga alternativ. sådeså.

innan tivvan ikväll är det bara jag, en flaska vin, ruskigt bra musik o lite fotboll. det kommer bli en fin stund.

really think I better get a hold of myself
don't wanna let the night get ahead of myself
whisperin' her love through a smoke ring smile
she doesn't know what happens when she's around


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar