söndag 3 juni 2007

veckans sjunde dag

kan inte förstå att jag överhuvudtaget funderade på att dissa dansen igår, det va ruskigt roligt o jag träffade sjukt mycket folk från innan, det är kul att prata med folk man har känt. o jag tror jag har bytat favorit dj, han som spelade igår är ruggigt bra o jag vet att han spelade blister in the sun för mig. annars har jag fått en diskplockare som kamrat, det är kul, han är snäll o vi tar samma tåg dit o tillbaka.

övernattning i helsingborg, inga marathon bara typ 10000m eller något, haha. fett i vilket fall o tätt intill med en arm är bland det bästa jag vet, lätt det ligger topp3. tåg hem o sen vidaresovning i soffan. sen va det visst kväll.

måste utlysa bright eyes till veckans bästa. trots att jag bara hade åtta låtar på ipod höll dom i två dagar på jobbet, hemma har jag dock fler o dom har spelats om o om. det går liksom aldrig sönder, slitstarkt. o jag längtar efter mastodont-ipod, typ två månader sen jävlar inhandlar jag en. längtar.

jag gillar söndagar, skönt flyt numera. man behöver inte göra något speciellt, det är tillåtet att ligga i soffan hela dagen, med gott samvete. den söndagsångesten jag alltid kände innan är borta o speciellt denna söndag då jag faktiskt bara ska jobba två dagar nästa vecka, alltså ska jag va ledig fem dagar i sträck. yay.

love's an excuse to get hurt
and to hurt
do you like to hurt?
I do, I do
then hurt me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar