onsdag 6 juni 2007

fri

imorgon är jag ledig. det har jag vetat sen jag bad om det för ungefär en½ månad sedan. igår mellan halv fyra o sex va jag inte ledig imorgon. det va ett jävla slag i magen o dom påstod att dom inte visste, inte hade beviljat. fuck sa jag o min vän. o eftersom min vän rockar min värld släppte hon inte det utan gjorde allt. vår skiftledare, som vi sagt till, är på semester i turkiet, min vän sa fuck igen o ringde henne. hon svarade o bekräftade, ringde förmannen som till sist fick krypa till korset. så via turkiet o min vän är jag ledig igen. det firades hela kvällen o jag kan inte ge nog med cred till min vän. i vilket fall, imorgon, när vi är lediga, ska vi åka till danmark o dricka skumpa o äta jordgubbar, vi ska gå till kronborg o sätta oss o fira att vi är lediga, att vi vann. o i sann fjortisanda ska vi krypa hem. det kommer bli en fin stund. moha.

o jag är världens sämsta på o städa. jag suger verkligen, men fan va bra jag är på att hitta på ursäkter, alltid något. aja, halva köket blev hela o badrummet blev rent. det räcker, jag är ju trots allt ledig.

annars är det mest musik som vanligt. det är fint o jag älskar när jag hittar nytt som går rakt in. o nu börjar festivalerna o jag har inte bokat någon, suger fett o jag får lite halvt panikangst när jag ser vilka som ska vart. men jag lär överleva, har annat att roa mig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar