måndag 11 juni 2007

coach

jag har fått en coach. det får man om man får kicken o skit, omställning heter det visst, det är kul att ha en coach. han gillade min plan, kallade mig vid efternamn redan från början o sen pratade vi musik. lätt jag ska kalla honom coachen.

torsdagen i halmstad va super o både jag o mn vän blev heltända på den staden. det va innan jag kom tillbaka till mitt ängelholm o insåg att det är minst lika fint här, förutom kanske biblioteket, halmstads bibliotek är grymt snyggt. på kvällen drack jag min skumpa på min balkong o åt jordgubbar. det va en fin kväll o på det ett samtal som utan tvekan gjode min dag.

fredagen bjöd på studentfest. lillebror, jag o hans lumparvän firade brors brud. jag fick fetlust att ta studenten igen, men vet att det inte går. vi drack ett par öl i stan innan vi begav oss till själva firandet. det va roligt o efter efterrätten ringde jag o vi åkte buss hem tillsammans. kvällen/ natten rockade o mtv sänder helsjuka program på kvällskvisten.

i lördags bjöd kusin på cosmopolitans innan dansen. min kusin äger på att blanda sådanna, ruskigt gott o lätt übersnyggt. dansdans till fyra o för ovanlighetens skull taxi enda till åstorp. söndagen erbjöd lunken, tipsrunda, med lillebror o brud. sen glasspromenad o häng. riktigt nice ledighet o snart är det semester.

annars har jag värsta bonnabrännan efter helgens uteaktiviteter, har planer på att få bort den men orka! haha. i vilket fall bor jag på balkongen nuförtiden, min balkong är fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar