söndag 17 juni 2007

jag tycker om..

jag tycker om att ligga i en soffa o titta på film, med en hand i min. äta en bit pizza, röka en cigg o låta händerna leva sitt. o sen tvingas spola tillbaka för att det liksom bara blev så, för att det inte fanns några alternativ.

jag tycker om att somna på en arm, med en annan arm runtomkring, med min arm på ett bröst. jag tycker om att somna i en omfamning, jag tycker om att få en puss på pannan precis innan vi flyter bort.

jag tycker om att vakna först, försiktigt vända mig om o stilla betrakta det ansikte som faktiskt sover intill, tätt intill. det är fint o jag ler, ger en puss o domnar bort igen.

jag tycker om att igårkväll, inatt o imorse va precis sådana som jag tycker om.

dagens låt:
regina spektor - samson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar