tisdag 5 juni 2007

aja

min vän hade så rätt igår. hon kom fram till att det spelar ingen roll hur glad man är när man kommer till jobb, inom en timme är man förbannad. det slår aldrig fel. det är bemanningens fel o man vill helst skrika rakt ut. jag får aldrig utbrott, igår va jag närmre än någonsin, men jag skruvade upp musiken o sa inte ett ljud på ett tag. det löste sig o jag kände att bemanningen fick mörkt samvete, det ska dom ha o tacka fan för att det bara är två veckor kvar med dom. aldrig att jag hade orkat längre.

fet fastna på last.fm idag o när jag kommer hem ikväll har jag mycket ny musik att rannsaka. det är fint. något att se fram emot o sen sista jobbdagen idag gör det hela super.

patrick wolf - to the lighthouse

2 kommentarer:

  1. Patrick Wolf. Är bra. VAr du i Dalhalla förresten?

    SvaraRadera
  2. nej, jag va inte där. har faktiskt precis hittat wolf igen efter att ha varit av med honom i ett par år :)

    SvaraRadera