måndag 18 juni 2007

stor&stark

idag fick jag leka med dom stora o starka på jobb. det va kul o jag ägde tomaterna, ha! pga arbetssällskapet blev det alltför många cigg o en jävla massa seriöst crap, men jag ryckte på axlarna som vanligt o sa som det va, att jag faktiskt inte bryr mig det minsta, att det inte rör mig i ryggen, men jag fick plus bakom betyget. sen gick jag hem o pratade med min vän, vi skrattade o lätt hon är på väg att bli värsta kärringen. vi vet vad jag har att vänta, o vi har kommit fram till att i år kommer jag börja få ont i nacken av drag. shit, jag vill inte, men det är ju faktiskt åldern, inget att göra åt.
tre dagar till, sen semester.. ge mig! ge mig!

jag är luddig i huvet av trötthet o sjuka tankar. med andra ord är det som vanligt, men snart får jag sova ut o snart ska jag ta tag i allt. fast man får inte städa på semestern, inte ens om det regnar.

nej, jag är för larvig för detta idag.
and we'll all float on alright
already we'll all float on
now don't worry we'll all float on
alright already we'll all float on
alright don't worry we'll all float on

1 kommentar: