fredag 27 oktober 2006

kör solen kör!

jag gjorde det. efter hundra dagar av tvivel o tusen ångestfyllda nätter utan sömn tog jag äntligen tag i hornen. jag avslutade, det handlar om mig o min jakt på lyckan. det är livet jag vill åt, det är mina drömmar jag måste börja tro på, det är mina drömmar som måste bli på riktigt. nu är det min tur att lyckas. jag märker redan skillnad, mina ögon är ärligare än någonsin o jag har aldrig haft så många hjältar.

jag vet att jag gjorde rätt, jag känner hur det rycker i mig, jag är på väg dit jag hoppats. borta är gråten i halsen o vemodet om natten, nu är det upprymt i magen o leenden bakom orden. jag litar på mig själv igen. jag litar på mitt eget omdöme, på mina instinkter. jag vet att jag numera vaknar med ett leende o en morgon skrattade jag så jag grät. det är jag som håller i kontrollen, det är jag som styr.

jag älskar att vara själv. jag gillar när jag kan göra vad jag vill utan att behöva bry mig om någon annan. jag tycker om att det är jag som beslutar hur saker ska fortlöpa. o jag hyllar det faktum att jag gör vad som faller mig in.

jag har till o med börjat dansa bakom gardinerna igen. förra gången jag gjorde det slog jag ut min brors tand, men fan, vi hade skit roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar