lördag 28 oktober 2006

guld åt TV3

jag har värk i hela kroppen o ett blåmärke på höften, det är sviter efter omständigheter. värre än krig o sjukare än det mesta. jag har upplevt tortyr av värsta sort, avklippta fingrar är inget i jämförelse.

jag älskar TV3s maraton helger. det är nästan lika bra som boxar. denna helg är det the swan 2, sex avsnitt lördag, fem söndag. genialt säger jag. sen att programmet är klent som fan spelar mindre roll, vi snackar trots allt amerika o sjuka ideal. döden för deltagarna lär vara om man blir fulast av dom snygga. är man fortfarande ful då? i så fall fanns det ju ingen mening, om man faktiskt inte blev snygg på kuppen. men jag bryr mig inte, jag slavtittar i vilket fall o vältrar mig i amerikanska jätte tårar o applåder som aldrig tycks ta slut o jag gillar det som fan.

från o med nu blir det galgen om någon ringer hem till mig innan klockan tolv. jag dör om jag vaknar en morgon till av telefonen, för jag kan inte somna om o imorse var det fina drömmar som störtades av signalen. o sen att det var någon jävla bosse-bagare som ringt fel gör inte saken bättre, då fanns det inte ens någon mening.

annars är allt hur-bra-som-helst. jag ler mot allt o alla o får fina leenden i retur. fan vad jag gillar att det bara är jag här. idag skulle jag inte gjort något, men så plötsligt ringer det o jag är bjuden på fest. det är skit kul att vara tillgänglig o jag längtar tills jag får återse mina gamla skolkamrater. äntligen har jag kulkul o massor av saker att längta till. det är fan livet o jag kan inte riktigt förstå att det kunde vända så fort. men det är ju faktiskt min tur nu, det är min tur att ta för mig. o som jag gör det.


(efter en dag med the swan behöver samvetet stillas. jag förstår, jag är inte dum.)
http://www.campaignforrealbeauty.ca/film_fullscreen_evo.html

1 kommentar: