fredag 6 juli 2007

rusk

(inte för att färgerna stämmer, men ändån)

jag är trött på regnet, jag vill ha semesterväder med sol så jag kan ta tillvara på dagarna bättre. just nu photoshopar jag mest, det är iofs ruskigt kul, men ändå, lite sol hade inte gjort ont.

idag ska jag se moneybrother, salem al fakir o säkert i höganäs. det kommer bli fint, synd på regnet bara. jag kommer bli blöt som fan men det lär vara värt.

annars väntar discodimma imorgon! oh vad jag längtar, alltför länge sedan sist.

3 kommentarer:

  1. hur var det, hur var det? Jag ser verkligen verkligen fram emot denna turné.

    http://blogg.kristianstadsbladet.se/?cat=16 forresten.

    SvaraRadera
  2. moneybrother äger live! salem är kärlek o säkert! va lite bitter men ändå schyst. mellanakterna rockade o jag funderar på att åka till kristianstad också :)

    SvaraRadera