söndag 8 juli 2007

gott

moneybrother äger live, han är så sjukt bra att man ryser. o äntligen fick jag höra dom svenska låtarna på riktigt o jag behöver inte gräma mig så mycket för att jag inte åkte till malmö i december. salem va ett glädjerus som gav sjukt mycket kärlek. säkert! hade vunnit på att inte va så bitter o ett par leenden hade inte skadat, dock är låtarna rätt bra men jag vill ha mer kärlek. mellanakterna va kul o stämningen va sjukt skön, alla som hade spelat/ uppträtt gick ut bland publiken o tog del av resten. fintfint. o jag vill till kristianstad i augusti för en repris.

kvällen avslutades med två tankar som förenades i en o samma, jag åkte aldrig hem till äholm.

igår va det äntligen dags för dans igen, abstinensen fanns där, ryckningarna i benen visste knappt några gränser o kusin blandade goda sommardrinkar. det egentliga tåget missades så det fick bli en halvtimme på murphys, det funka o nu har vi gjort det. det va fint att träffa mina tivolikompisar igen o sjukt fint o träffa en hel drös med gamla rönnowskafolk, det va värt till tusen o vi kramades o mindes, skrattade o log. o jag har utan tvekan bytat favorit dj nu, efter att han fråga om jag gilla kirsty mccoll då jag faktiskt kunde vartenda ord, han hade sett det o han spelade mina låtar. det var en fin natt.

efter att ha lekt lite stalker o avbrutit en sömn stannade jag i hbg. tätt intill är värt mer än mkt annat. vaknade o va fortfarande yr, ett par timmars soffslack innan lillebror hämtade hem mig för fortsatt slack. kvällen kommer fortsätta i soffans tecken med lost i spelaren.

imorgon påbörjas sista semesterveckan, men jag är inte bitter då jag numera kan se slutet. annars smygantyder jag o älskar ögonkasten. jag har egentligen inget att klaga på nuförtiden, möjligtvis vädret plus förkylning, men förutom det flyter det fint o jag har inte en tanke på att förlora det igen.

summer nights you know what we do
we're just keeping it tight, simple as that
when it's dark outside, holding me down for delight
and we could do it all night long..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar