lördag 17 maj 2008

temporärt karaktärslös

dålig dag. rätt dålig helg. jag är trött o orkar knappt titta. jag borde så mkt, men jag ser förbi. jag borde köra en illusion, men det får vänta. jag är bra på bortförklaringar, söndagar passar bättre. imorgon ska jag vara vettig o göra nytta. inte idag, jag är förkyld i huvet. då får man vila, då får man ligga halvddöd på soffan o inte göra ett skit, då får man göra det man känner för. jag känner inte för att ligga på soffan, men ibland ges inga alernativ. jag är trött, orkar inte göra ngt. jag är förkyld i huvet (jag är bra på utsäkter).

ibland tror jag att jag mått bra av att ha en fast punkt, något att falla tillbaka på. ngt som alltid finns där. ibland tror jag att jag klarar mig själv, o jag tror jag gör det, klarar mig själv alltså. eller jag vet, men tror ändå jag gillat att ha ngt annat. men jag får ju inte tänka för mkt just nu så därför tror jag bara, jag söker inga svar. kanske en annan gång.

from imorgon gör jag listor o scheman för att få ut maximalt. undrar hur länge det håller denna gång.. antagligen inte ens imorgon. men det är inte förbjudet att bygga luftslott. inte än iaf.


and my baby says
I wanna be with you always
then my baby laughs
cause she knows nothing's forever
but I can't see that
(and you, you are my valentine in the back of my mind)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar