tisdag 20 maj 2008

java-luder

jag kom på mig själv med att tänka äntligen! innan jag tog itu med disken. städningen blev någonting mellan en illusion o en riktig. det är bra, det är godkänt. jag är nöjd. vet inte vart resten av dagen tog vägen, tror jag råkade somna. sen blev jag bjuden på en hink kaffe, det är priset man måste betala för min tid. jag horar för kaffe. haha. men alltså, på riktigt.

imorgon tar jag mitt nu jävlar på riktigt. då håller det i sig. idag har varit hyffsad, bättre än föregående dagar iaf. det är bra, det är på rätt väg.

dagens fundering rör sthlm den 29onde, med bror. jag är mest ute efter roadtrip o han vill se in flames. det vill inte jag, men 70pix är överkomligt o ändå värt för åkturen. blir det att jag följer med ska jag dja minst halva resan. antagligen får vi lyssna på p3humor ist. vi är egentligen inte så lika när det handlar om musik. jag är inte förtjust i metal eller vare kallas. jag gillar mitt o min musik är alltid bäst. sådeså.

(dancedance)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar